Şimdi öyle derinlerde kanıyor ki bir yara… Kimini gidenler yakar kimi ni kalanlar., diyorum sana. Boş veriyorum. Aşka en cok sen inanır, en büyük acıyı o görür! Ve hiç bir hayal kırıklığından umut doğmuyor zaman beni bu sefer çok acıttı.

Bazen ardına bile bakmadan gitmek gerekir. Nereye? Nasıl? Sorgulamadan çekip gitmek gerekir. “Eğer mutlu değilse insan bazen gitmek gerekir sebebsiz…

Herşey çekip gidince anılar kalır…

Sana dön demeyeceğim, döneceğin yerde ben olmayacağım, insan delicesine severken gitmeler yakışırmış. Bazı aşklar başlamadan biten aşklar mış suskunluk koca bir Boşlukla dolduruyor yüreğimi. Bazen mücadele etmek te zordur, etmek isteyip edememek de… Benim aşkım mücadele ederken mutsuz sonlara yelken açıyor… Vazgeçince sevdigime daha az mutsuzluk vermiş olacağım…

Geçmişin de sen olacaksın ama geleceğinde ben olmayacağım… Sana yazdığım son şiir…

Anlık

Sevgi denen şey

Anlıkmış meyersem

Öyle kolaymış ki bırakıp gitmek

Onca anı akla gelmez

Bilirim gözlerdeki yaş

Yürekteki sızı diner

Zaman denen şey

Uyuşturur sadece…

#hope

Bir Cevap Yazın

