“Bahar geldi Sen gelmez oldun”

Şimdi aniden zil çalarmış gelen sen olurmuşsun ozaman olur bana ilkbahar işte gün yeni doğar. Aniden bilmeden öylece geliversen ne olur… Tüm sokaklarim sana çıkıyor tum satırlarim tum dualarim tüm arayışlarım… cepe almış yollarını gözüyluyorum sanki dönecekmişsin gibi bekliyorum…. biliyorum sonu gelen şeyler bitmiş satırlar gibidir. Bilirim senden sonra şiir yazmaz gün doğmaz gece hüzün sardım ben sende kala kala sen oldum ben işte diyorum ya şimdi öyle yine amansız yağdın yüreğime nisan yağmur u gibi… him bahar geliyor burada soğuk yine buralar sen yoksun ya sonbahar gibi buralar… sanki sadece ben anıyorum seni… sözlük te bile yok senin anlamın bir yaz ayiydi yine seni benden alan ben nasıl ısınayim bahar in gelişine sen yoksun ki varsın bahar gelsin varsın güneş doğsun… isimsiz bendeki sen “Adı Bende Saklı Yüreğim Sende Saplı.”

Bir Cevap Yazın

