Afili yalnızlık

Yerdeki hali desenleri ne bakıyor su saatlerce oysa duymuştu bir yerden çocuk tokat yemisti babasından misal bri yerde yazıyor du çocuk saatler ce halıya bakmış anladım bu gün ben dışarıda yağmur yine benim içimde sis dışarıda Afili karanlık benim yüreğim yapayalnız saatlerce izledim haliyi neden siz belki de belki insan kırgınlık larını gizliyirdu her ilmeginde  insan ağacsiz kalirsa nr yapar yaprak dalsiz çaresiz fidan olur mu her fidan umut doluydu Oysaki geçecek mi bu sis bis karanlık …
Bir Cevap Yazın

