Günlüğümden

“Bazen bir uçurtma gibiyim,

Rüzgar yön verdikçe ucu veren

Rüzgar oldukça ama gökte duruveren ipin ucunu hep tutu verenler, bazen elden ele geçen uçurtma gibi bazende esen rüzgar şiddetlenice ipin ucu kopup ucu veren bir uçurtma. .. yağmur sonransi güneş gibi bulutlarin arasından sıyrılmaya cabalayan ben gibi… gece olunca ay gibi onca yıldız arasında kalıyorum. .. hersey rağmen sonbahar gibi dalda kalan son yapraga kadar dökülüyor içimden kendim gibi… hersey rağmen ben ilkbahar gibi umut gibi papatya gibi sıyrıldigim bulut gibi kopan uçurtma gibi kuruyan yaprak gibi ama yine hersey inat çıkan papatya gibiyim. ..

” belki kalacak izi yaranın.  Veya kanayip duracak belki mevsimler gibi değişen insanlara rağmen. .. canımı yakan insanlara rağmen devam eden ben… ne olur sa olsun hikayemin sonunu öğrenmek istiyorum. .”

Bir Cevap Yazın

