Günlük

Merhaba… 

Sevgili Günlük; Öylesine güzel bir sabah uyanma dileğiyle her gece  mor, pembe,mavi ,beyaz, yorganım içinde uzanıyorum, karmaşık duygular besliyor hayatın daha neler yaşatacağınin merakindayim. Bazı kelimeler açıtir. Hemde çoook acitir. Yüreği iyi insan düşünür hata kimde bendemi? Karşımdakinde mi? Zorlanıyorum yaşamın getirdiklerinden, aslında,  korkuyorum. Hayatın kuralı bu tüm duygulari yaşatır sana. Sık sık yazıyazıyorum,kitap okuyorum. Binevi tutunuyorum… hersey er yada geç yolunu bulacak biliyorum ben cikmazlarda,çaresizlikde,yanlizlikta, hep kalmayacagim ya birgün hersey ya son bulur yada yol bulur…

Ey benim iyimser hayallerim

Çabuk aldanışlarım

Hep inanişlarim

Alttan alışlarim

Hatayı hep kendimde buluşlarım

Yoktan yere akıp giden gözyaşlarım

Herkesi insan yerine koyuşlarim

Hepinize Elveda

Artık ben kimsenin

Hiç kimseyi olmayacagim

Demiş üstat “Nazım Hikmet” sanki beni anlatmış şair…

“Hersey son bulacak er yada geç

Sen geleceksin arkadan ğun batacak

Aydınlık dağilacak  

Soğuk kaplamis yürek

Çare arar ömür

Yürek delen 

zincir vuran

Ey gece fener ile kitap okuyan

Yorgan siginip yaş akitan

Değer mi gamzesiz ömür

Değer mi acı 

Değmez fanı dünya ya kahır…” #kaderinkaleminden.

 

Bir Cevap Yazın

