Despair

 

tumblr_static_tumblr_static_f21xuaz5xd4o40gkkk4kc4osc_640

     bu vuslat bu dejavular

        bitirdi beni bu gece bu soguk üşüyorum 

        çaresizce adım atamıyorum burnum bile sızlamıyor yaş dahi akmıyor

uyumaktan korkar uyanmaktan korkar oldum. yaşıyorum can havli ile

yaşam sayılırsa bu. zincir var boğazımda düğümlenmişcesine

kelepçe var sanki ellerimde çözülmeyecekmiş gibi

bağlıyım sanki kıpırdayamıyorum

gökyüzüne bakamıyorum artık

yeryüzü kan ağlıyorcasına

ne yapacığım bilmiyorum elden bişey gelmiyor 

kızmak küfretmek istiyorum sövmek…

”’bir boşluğa düşersin bir boşluktan”

Despair” üzerine 7 yorum

Bir Cevap Yazın

