Deli

  • Umutlarım kaderin, ördügü ağlara takılıp kalmış. Arkalarında n döktüğüm gözyaşlarına aldırmadan, çırpınarak can veriyorlar di. Umut fakirin ekmeği denir ya… benim son lokmam elimden alınmış ti iste.  Umut hep içimizde tanıdığımız ama asla kıymetinin farkina varamadigimiz bir mücevher dir. Ben, son umudum u da kaybettiğim o gece, o mücevher in ne kadar kıymetli olduğunun farkına varmış tim. Geleceğe dair aptalca olsa bir mutlu hayaliniz yoksa anlamsızdır hayat.  Benim ki de bir anlam taşımıyor du artık ölmeye yüz tutmuş bir çiçek gibi soluk alıp verdikçe soluyordum. .. 

  • GÜLŞEN KILICASLAN. 

Bir Cevap Yazın

